Besøg butikken
Besøg kun efter forudgående aftale
Høedvej 46, 4450 Jyderup
Kontakt
T. (+45) 20551402
M: info@mitflora.dk
Åbningstider
Efter aftale
Online har vi dog altid åben
Ofte stillede spørgsmål
Betaling:
-
Kan jeg betale efter modtagelse?
Vi afsender aldrig før enten betalt via betalingskort eller bankoverførsel.
-
Hvordan kan jeg betale for min ordre?
Du kan enten betale med betalingskort eller bankoverførsel.
-
Har problemer med at betale med mit betalingskort.
-
Fra d. 1. januar 2021 indføres der et nyt krav i Europa.
– Som en ekstra sikkerhed kan du kan blive mødt af sikkerhedsløsningen Secured by Nets, når du handler online med dit Betalingskort.Efter du har indtastet dine kortoplysninger, skal du godkende med NemID app.
Alternativt kan du vælge at godkende med sms-kode og et kodeord, som du selv vælger.Du kan tilmelde dit betalingskort til Secured by Nets på linker herunder
(https://enroll.3dsecure.no/nets-nemid-enroller/EnrollSite)Læs yderligere Sikkerhedsløsninger for kortbetalinger
(https://www.nets.eu/dk-da/digital-sikkerhed/Pages/Verified-by-Visa-og-MasterCard-Secure-Code.aspx)
Bestilling:
-
Hvordan bestiller jeg?
Du bestiller som hvilken anden webshop, ved at ligge vare i kurven og gå til betalingssiden.
Er varen på fjernlager, eller uheldigvis udsolgt kontakter vi dig hurtigst muligt, for at finde en løsning.
-
Kan jeg bestille over telefonen?
Nej, vi tager ikke imod bestillinger over telefon.
Har du svært ved at oprette en ordre, skriv en email med navn, adresse samt hvilke vare du ønsker.
– Så opretter vi ordren for dig.
-
Jeg ønsker flere vare på min ordre
-
Hvis du ønsker flere vare sammensendt med tidligere ordre.
Skal du lave en extra bestilling, hvor du også bestiller med fragt.
Ved ordreafsendelsen tilretter vi din fragtpris.
Vores fragtpriser bliver udregnet via størrelse og vægt.
Send gerne en mail til os, at du har lavet en tillægsordre.
(Vores IT system kan ikke se om du har lavet en før.)
-
Jeg ønsker en senere levering?
Det er også muligt at få, – skriv det i kommentarfeltet ved ordreafgivelsen at du ønsker varerne levering på en senere tidspunkt.
Ordrer:
-
Mangler vare på min ordre?
Desværre er det fysisk umuligt at have alle vare/planter på lager på en gang, og vores leverandør kan også have udsolgt.
Planter er ikke noget som bare hurtigt bliver masseproduceret som mange andre vare kan.
Vi arbejder hver dag med at holde webshoppen opdateret.
-
Jeg ønsker at annullerer min ordre?
-
Ønsker du at annullerer kontakt os hurtigst muligt. så annullerer vi ordren.
Hvis ordren når at blive afsendt og du ønsker dig at annullerer ordren. Skal du benytte dig 14 dages fortrydelsesret.
Det betyder du selv skal stå for tilbagesendelse til.Returnere til
Mitflora.dk ved NSJ ApS
Høedvej 46
4450 Jyderup
-
Har indtastet forkert oplysninger
Kontakt os hurtigst mulig med dine tilrettet oplysninger så vi kan nå at rette dem inden afsendelse.
Skriv en mail til info@mitflora.dk
Fragt & Levering:
-
Hvor finder jeg mit track & trace?
Når vi afsender din ordre modtager du ofte et track & trace.
Kig i din email efter en mail fra enten GLS eller Postnord, de sender track & trace for os.
-
Kan jeg afhente min ordre, og hvornår?
- Ja, du kan også bestille til afhentning.
Dette gøres i kurv siden, hvor du kan vælge afhentning.
Du modtager en mail når din ordre er klar til afhentning.
Reklamation & Returnering
-
Reklamation angående planter eller frø
Klik på linket for at læs hvordan du reklamere over frø og planter:
https://mitflora.dk/handelsbetingelser/
-
Har ikke afhentet min pakke ved Pakkeshop
Hvis du ikke har afhentet din pakke ved GLS pakkeshop indenfor given tidrum sender GLS den retur til os.
Når vi modtager pakken antager vi det som fortrydelsesret som beskrevet i handelsbetingelserne.
Da du selv står for tilbagesending, tilbagebetaler vi kun varens pris.
-
Hvordan returnerer jeg?
Du har altid de 14 dages returret.
Giv os gerne besked at du ønsker at returnerer hel eller delvis din ordre.
Du står selv for omkostningerne ved returnere.
Returnerer til følgende adresse:
Mitflora.dk ved NSJ ApS
Høedvej 46
4450 JyderupSkriv gerne en lille seddel at du ønsker at returnere, så vi ved hvorfor vi har modtaget pakken.
Bemærk at barrodsplanter kan miste værdi ved brug af returretten.
Du kan læse mere: her:https://mitflora.dk/levering-og-retur/
-
Jeg har smidt planten ud og vil have en ny!
Dette er ikke muligt at smide en plante ud og så få en ny eller pengene retur. Vi skal have mulighed for at modtage planten retur, om den er i live eller død.
Læs mere på linket herunder, angående reklamation af planter og frø, inden du graver planten op: https://mitflora.dk/levering-og-retur/
Kontakt os
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Har du spørgsmå …..
@ mitflora
Følg os på Instagram
Levering
Vi sender pakker afsted tirsdage & torsdage
Sikker betaling
Vi tilbyder sikker betaling
Online Support
Vi svarer altid inden for 1 dag