fbpx
VI SENDER PAKKER AFSTED HVER TIRSDAG & TORSDAG INFO@MITFLORA.DK

Besøg butikken

Besøg kun efter forudgående aftale

Høedvej 46, 4450 Jyderup

 

Kontakt

T. (+45) 20551402
M: info@mitflora.dk

}

Åbningstider

Efter aftale 

Online har vi dog altid åben

Ofte stillede spørgsmål

Betaling:

  • Kan jeg betale efter modtagelse?

    Vi afsender aldrig før enten betalt via betalingskort eller bankoverførsel.

  • Hvordan kan jeg betale for min ordre?

    Du kan enten betale med betalingskort eller bankoverførsel. 

Bestilling:

  • Hvordan bestiller jeg?

    Du bestiller som hvilken anden webshop, ved at ligge vare i kurven og gå til betalingssiden.

    Er varen på fjernlager, eller uheldigvis udsolgt kontakter vi dig hurtigst muligt, for at finde en løsning.

  • Kan jeg bestille over telefonen?

    Nej, vi tager ikke imod bestillinger over telefon.

    Har du svært ved at oprette en ordre, skriv en email med navn, adresse samt hvilke vare du ønsker.
    – Så opretter vi ordren for dig. 

  • Jeg ønsker flere vare på min ordre

    • Hvis du ønsker flere vare sammensendt med tidligere ordre.

      Skal du lave en extra bestilling, hvor du også bestiller med fragt.

      Ved ordreafsendelsen tilretter vi din fragtpris.

      Vores fragtpriser bliver udregnet via størrelse og vægt.

      Send gerne en mail til os, at du har lavet en tillægsordre.
      (Vores IT system kan ikke se om du har lavet en før.)

    • Mangler at få en ordrebekræftelse?

      Enten forkert email adresse, ellers er den endt i SPAM-mappen.

      Kontakt os på email så hjælper vi med at finde fejlen, info@mitflora.dk

    • Jeg ønsker en senere levering?

      Det er også muligt at få,  – skriv det i kommentarfeltet ved ordreafgivelsen at du ønsker varerne levering på en senere tidspunkt.

    Ordrer:

    • Mangler vare på min ordre?

      Desværre er det fysisk umuligt at have alle vare/planter på lager på en gang, og vores leverandør kan også have udsolgt.

      Planter er ikke noget som bare hurtigt bliver masseproduceret som mange andre vare kan.

      Vi arbejder hver dag med at holde webshoppen opdateret.

    • Jeg ønsker at annullerer min ordre?

      • Ønsker du at annullerer kontakt os hurtigst muligt. så annullerer vi ordren.

        Hvis ordren når at blive afsendt og du ønsker dig at annullerer ordren. Skal du benytte dig 14 dages fortrydelsesret.
        Det betyder du selv skal stå for tilbagesendelse til.

        Returnere til
        Mitflora.dk ved NSJ ApS
        Høedvej 46
        4450 Jyderup

      • Har indtastet forkert oplysninger

        Kontakt os hurtigst mulig med dine tilrettet oplysninger så vi kan nå at rette dem inden afsendelse.

        Skriv en mail til info@mitflora.dk

      Fragt & Levering:

      • Hvor finder jeg mit track & trace?

        Når vi afsender din ordre modtager du ofte et track & trace.

        Kig i din email efter en mail fra enten GLS eller Postnord, de sender track & trace for os.

      • Kan jeg afhente min ordre, og hvornår?

        • Ja, du kan også bestille til afhentning.

          Dette gøres i kurv siden, hvor du kan vælge afhentning.

          Du modtager en mail når din ordre er klar til afhentning.

           

           

        Reklamation & Returnering

        • Har ikke afhentet min pakke ved Pakkeshop

          Hvis du ikke har afhentet din pakke ved GLS pakkeshop indenfor given tidrum sender GLS den retur til os.

          Når vi modtager pakken antager vi det som fortrydelsesret som beskrevet i handelsbetingelserne.

          Da du selv står for tilbagesending, tilbagebetaler vi kun varens pris.

        • Hvordan returnerer jeg?

          Du har altid de 14 dages returret.

          Giv os gerne besked at du ønsker at returnerer hel eller delvis din ordre.

          Du står selv for omkostningerne ved returnere.

          Returnerer til følgende adresse:
          Mitflora.dk ved NSJ ApS
          Høedvej 46
          4450 Jyderup

          Skriv gerne en lille seddel at du ønsker at returnere, så vi ved hvorfor vi har modtaget pakken.

          Bemærk at barrodsplanter kan miste værdi ved brug af returretten.

          Du kan læse mere: her:https://mitflora.dk/levering-og-retur/

        • Jeg har smidt planten ud og vil have en ny!

          Dette er ikke muligt at smide en plante ud og så få en ny eller pengene retur. Vi skal have mulighed for at modtage planten retur, om den er i live eller død.

          Læs mere på linket herunder, angående reklamation af planter og frø, inden du graver planten op: https://mitflora.dk/levering-og-retur/

           

           

           

        Kontakt os

        Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt.

        13 + 3 =

        Har du spørgsmå ….. 

        Levering

        Vi sender pakker afsted tirsdage & torsdage

        Sikker betaling

        Vi tilbyder sikker betaling

        Online Support

        Vi svarer altid inden for 1 dag

        Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
        0
          0
          Din kurv
          Din kurv er tomTilbage til butik